SMINKEVIDEO – MED KJÆRESTEN..

annonse

Jeg vet ikke hvordan dere ser ut når dere kommer rett fra trening, har sovet kun et par timer natten før OG er det er dagen etter en heftig fest.. Slik som dette ser jeg ut i det minste. Jeg synes det er så mye morsommere å vise dere produkter jeg liker i en video istedenfor å skrive tekst, spessielt når det kommer til sminke som jeg selv interesserer meg veldig for. Jeg er ikke en pro på redigering og lar derfor heller bare være, min sjarm er jo at jeg kan prate.. I guess 😉

Beklager at det har tatt sånn tid, vi har oppgradert nettet her hjemme og da ble det faktisk dårligere enn før. Lol. 

 
Eyemask med coconut fra TogoSpa finnes her.Mary Lou-Manazer highlighter finnes her.
Universal brow pencil nordic finnes her.
Glo minerals precision eye pencil finnes her.
Glo minerals concealer under eye finnes her. 

.. Og koden SEVB gir 20% på all sminke her! Gjelder ikke det som er nedsatt fra før. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg