MAN TRENGER BARE EN SENG

annonselenker

Når jeg skal se film må jeg alltid sjekke hvilken score den har på IMDB, jeg ser ingen filmer som har under 7 i score, det er en veldig “safe” måte å gjøre det på om du alltid vil se kvalitetsfilm. Og igår så vi en helt fantastisk som heter Disconnect! Dere må se den, helt utrolig var den. Jeg ble så engasjert, og Robin hadde sett den før så jeg måtte rope flere ganger når han skulle kysse meg / kose / snakke “HOLD KJEFT, flytt deg, jeg MÅ se!”. Den traff meg midt i hjertet. En annen dere må se er Cowspiracy, den beste dokumentaren jeg har sett på noen år.. Der har dere noen tips fra meg 🙂

Ellers er vi enda på hotell Saga og har akkurat spist sushi fra en av de beste sushiresturantene i Oslo som tilfeldigvis ligger i underetasjen her. Raw heter den! Det blir mange bilder fra senga men det er jo nettopp det som er poenget med hotell, å ikke forlate senga altså.. Det er så deilig. Et virkelig godt tips for dere kjærester der ute, dra på hotell i en egen by så slipper dere å tenke på alt dere burde se eller gjøre. Det er kun deg, den du elsker og flere timer til disposisjon. Man kan jo gjøre det med venninner også! 


Toppen finner dere her / lue her / hettegenser er Robin sin.

Vi får se hva vi finner på i kveld. Forhåpentligvis ikke så jævlig mye.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg