HVILKEN TYPE HOREKJOLE I ÅR, DA?

Neste helg er det jo halloween (eller, rundt om der?) og jeg har blitt invitert et par steder.. Men (!!!!) jeg har ingen peiling på hva jeg skal kle meg ut som! Jeg er alltid ute å siste sekund når det kommer til ting som dette, så jeg rekker jo ikke akkurat bestille heller.. Så, jeg må vel ta en løpetur rundt i byen for å se om jeg finner noe morsomt. Eller så kan jeg gjøre en old school klassiker som spøkelse med to hull i et laken. Noe annet morsomt jeg har tenkt på er the purge, altså slik som dere kan se her. Robin hadde lett vært med på den!

Her har dere noen av mine antrekk fra tidligere år: 

“sexy nurse” år 2012

En annen versjon av sykepleier fra 2011.

 

Minnie-mus, 2012.

Politi, 2012 (mye utkledning det året ser jeg, haha).

Kanin med Anne-Sofie, 2012.

En slags Alice i eventyrland, 2013.

En demon-batgirl, 2014.

.. Men jeg kledde meg jo også så mye ut for Mitt Dansecrew! Så der kan man jo hente litt inspirasjon, fra for eksempel månelandingen 🙂 Hahah..

Så, spørsmålet er vel heller hva jeg skal finne på for å gjøre noe jeg ikke har gjort før, det har jo blitt en del utkledning igjennom årene. De fleste kostymene mine er fra en svensk butikk som heter aliceofsweden, men jeg mener å ha lest at den er nedlagt nå. Veldig synd. Hvor finner man klærne for å se mest mulig ut som en fetisj-hore på halloween? 

3 kommentarer
    1. Du har mange h0rekjoler å velge mellom og du ser ut som et ludder i alle sammen. Men du trenger ikke kle deg som en h0re for å se ut som en. Du har en naturlig h0re-look fra før. Men jeg vil gjerne se deg i flere vulgære h0rekjoler med puppene nesten framme.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg