MITT MØTE MED EN SOM HAR SEXUELT TRAKKASERT MEG

Som flere allerede har fått med seg, så har jeg vært med i serien “haterne” som nå går på tv2.no. Det har ihvertfall drysset inn med positive tilbakemeldinger fra dere, og det setter jeg pris på. Jeg fikk mulighet til å møte en mann som har trakassert meg på nettet, og jeg personlig ante jo ikke hva som møtte meg og derfor valgte jeg å ta med meg Robin som kanskje kunne hoppe inn om ting ble litt for vanskelig for meg – noe det ble. Dere kan se episoden her.

Netthat er noe jeg, men også ekstremt mange andre (offentlig eller ei) må takle hver eneste dag. Det er ikke noe som burde taes lett på, det er mobbing av enkeltmennesker i det offentlige rom. Jeg går hver dag til en “arbeidsplass” hvor jeg blir trakassert, og man kan jo si at jeg har valgt det selv – men hvorfor har jeg det? Det er ingen som velger å få stygge kommentarer slengt etter seg. Det er ikke noe man “burde tåle” fordi man er offentlig. Offentlig er ikke en egen rase. Det er et menneske, en person som skal stå opp hver eneste dag å takle hverdagen. Men når alt dette er sagt, så er jeg faktisk litt trist idag. Trist på vegne av denne mannen vi møtte. Jeg håper han har det greit.. Jeg ser ikke på han som et vondt eller ondskapsfullt menneske, og jeg håper at folk virkelig ikke går til angrep mot han på noen som helst slags måte. Jeg vil heller at vi lærer av dette, og er snille mot hverandre. Takk til tv2 som har satt igang et så bra serie, takk til Robin som ble med meg og takk til dere som sprer positiv energi. i forsvar til min kjære så reagerte han nok som enhver kjæreste ville ha gjort, håper jeg. Men mer om det kan dere se i episoden.. Jeg skal på God morgen Norge i morgen for å snakke om dette, etterfulgt av nyhetsskanalen. Dere morgenfugler kan jo se på!

I mellomtiden finner dere episoden her her her.

Lik gjerne innlegget, så viser vi at dette ikke er OK! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg