FAVORITT UTEN BUKSE

annonselenke

Etter klessalget i sommer har jeg enda et relativt tomt klesskap, det er jo ikke rart med tanke på hvor mye jeg solgte. Så da kan det bli litt vanskelig å sette sammen antrekk noen ganger, det går mye i det samme – og i tillegg får man jo sine favoritter i klesskapet, så jeg går mest i det samme konstant! Men i går kom denne fine jakken hjem til meg, jeg bestilte den for litt siden. Den måtte jeg bare ha på meg idag! Den er så fluffy, varm og deilig, så dette blir vel min høstjakke for året. Håper jo den kan holde seg igjennom hele vinteren også, hehe 🙂 Jeg måtte bare slenge den på igår kveld da jeg åpnet pakken, som dere ser ligger nelly-posen fint bak på bordet der og jeg er som vanlig uten bukse.

Jakken finner dere her. 

Jeg la fram litt klær på gulvet i morges for å finne ut hva jeg skulle ha på meg, ikke det letteste i verden med en hund som løper rundt som en gal, men jeg tror jeg fikk til noe som ser helt OK ut. Jeg skal møte en venn for å ta antrekksbilder senere, og så skal jeg spise lunsj. Men først.. Fikse bryn, negler og spraytan! 

Liten sneakpeak..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg