JEG KLARER IKKE VENTE

Jeg inntok sofaen for ikke lenge siden etter en dag full av nye inntrykk, som vanlig (der er jeg heldig!). Først trente jeg, så hadde jeg et intervju med aftenposten hjemme etterfult av en kostymeprøve for en reklamefilm jeg skal spille inn om et par dager. Og SÅ filmet vi litt hjemme hos meg, før jeg dro til Lillestrøm på innspillingen av Asbjørn Brekke sin julekalender.. Gud, altså. Slag i slag. Og i morgen er akkurat lik. Og dagen etter der. Men det er jo deilig da.. Det er så rart å plutselig være helt inne i den verden jeg har sett på tv i flere år. Den har liksom ikke virket som en mulighet, det er ikke noe jeg har jobbet konkret mot heller. Men nå er jeg her..? Hvordan det skjedde aner jeg ikke. Det hjelper vel å være avslappa og fra nord, regner jeg med. Eller kanskje det ikke har noe med saken overhodet å gjøre heller, det er vel bare flaks. #livet

Jeg har som sagt plassert rumpa i sofaen, og mat er bestilt hjem. Ble litt suppe, fritert scampi, sursøt saus med grønnsaker og ris.. Vin og pepsi også, da gitt. Litt av alt mulig. Nå skal jeg lete meg ihjel etter den nyeste episoden av solsidan. Dere som er fans vet vel at det har kommet en ny sesong ut nå!? Det er tilgjengelig på sumo fra imorgen men jeg tror ikke jeg klarer å vente. Jeg elsker faen den serien. 


Vi høres imorgen! Stor klem til de av dere som fortjener en slik en, og av erfaring vet jeg at det faktisk er ganske mange. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg