MINE MØRKESTE SIDER

annonselenker

Høsten. Årets beste sesong, om du spør meg. Jeg er så glad jeg bor i et land hvor man ser et så tydelig skille mellom årstidene, vi får jo oppleve så mye fint! Store strikkede gensere og mørke kvelder. Jeg elsker når det begynner å bli mørkt ute. Jeg er en nattugle og en tenker, det skjer ofte at jeg sitter våken hele natten med tankene mine og en notatbok. Bare meg og universet på utsiden av vinduet.. Og høsten drar fram mine mørkeste, dypeste, beste og mest kreative sider. Men de dårligere sidene kommer også fram, sider av meg selv som jeg prøver å glemme, og jeg føler meg ofte litt ekstra deppa på denne tiden også. Store kontraster, altså.. Men det har en viss følelse. ❤

 





Genser her / sko her / veske Celine 

Nå er jeg ute i Lillestrøm for å spille inn et tv-show, tredje showet jeg spiller inn idag.. Jeg prøver å holde tv og alt det unna bloggen egentlig, ikke snakke om så mye “jobb”, for det blir jo kjedelig for dere å høre om. Mye av det samme, ikke sant? Jeg personlig liker best å høre om hverdag når jeg leser en blogg. Men, vi snakkes mer når vi er hjemme! 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg