NÅR MAN STRÅLER PÅ UTSIDEN



De siste dagene har vært et evig kaos av null kontroll følelsesmessig.. Kjærlighet er virkelig ikke bare lett alltid, det vet vel alle som har vært i et forhold. Hadde det bare vært lett ville det vel ikke vært gøy heller? Så, jeg har bare låst meg litt inne de siste dagene. Gitt litt faen. Man får lov til det en sjelden gang, men ikke idag. Nå er jeg tilbake i vanlige takter, det er viktig for meg å prestere på jobb og jeg skyver som regel ikke unna avtaler på grunn av mine egne følelser. 





Bukse fra Nly Trend men den ser ut til å være utsolgt  / topp her / jakke fra junkyard. 

Som idag. Solen skinner, det er høst. Jeg stråler, i det minste på utsiden. Og senere ikveld skal jeg ta en del av tvaksjonen på NRK. Herregud så spennende det blir! Det er virkelig en ære å bli invtert til telefonpanelet der, og ikke minst for en sak som jeg brenner så mye for. Å ta vare på regnskogen vår er så viktig.. Så hele kvelden skal jeg altså bruke hos nrk sammen med et knippe andre “kjendiser” (haha), og vi skal ta i mot deres telefonsamtaler om dere ønsker å donere penger. Jeg skal også bli intervjuet underveis i sendingen sammen med lederen for regnskogsfondet, og etterpå.. Vel, da skal jeg hjem å spise taco 🙂 Absolutt ikke en så verst søndag om jeg får si det selv!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg