MEN GRUPPEVOLDTEKT ER GREIT?

Til tross for knappe to timer søvn i natt spratt jeg opp da alarmen ringte og møtte min kjære pappa i tv2 sine lokaler – det stemmer, min pappa har gjort sin debut på direktesendt riksdekkende tv! Jeg er aldri nervøs for sånt, men idag ble jeg faktisk en smule spent på pappa sine vegne. Jeg kunne se at han var litt nervøs selv om han nektet på det selv, han flakket litt med blikke og strøyk seg mye i hendene. Det er vel en typisk nervøs oppførsel, er det ikke? Men vi klarte oss, vi snakket om hvordan det er å få trusler via internett når man har uttalt seg og hvordan man spesielt som kvinne får undertrykkende kommentarer. Det er jeg glad for at jeg fikk sagt, det er rart at mennesker med så sterke fordommer mot muslimer som et kvinneundertrykkende levesett da i samme setning truer meg med gruppevoldtekt. Det er jo også ganske nedverdigende, om jeg får si det selv.




Haha, uklart bilde, men jeg må bare si.. Jeg tror Vår (programlederen) likte pappa litt ekstra godt. Hun har vel intervjuet meg 5-6 ganger nå, men likevel fikk pappa mer komplimenter fra henne i løpet av to minutter enn jeg noen gang har fått. Han ser tydeligvis både ung og bekymringsløs ut i følge henne.. 


Sko fra adidas her (adlink). 

Nå skal jeg ut en tur med Charlie, takk gud for at jeg har en hund sier jeg bare, han redder meg igjennom en hver dag med sin lille logrende hale, smittende humør og morsomme påfunn. Mamma tilbydde seg å passe han i noen dager nå, og jeg takket blankt NEI! Det hadde dere vel ikke trodd? Hehe..  Senere ikveld skal jeg møte Sandra (som jeg var med på “Mitt dansecrew”), og Linnea, det blir trivelig. Litt girlpower sånn på kvelden takker jeg jo sjeldent nei til! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg