OG PLUTSELIG VAR JEG PÅ EN SCENE..

For et par uker siden takket jeg ja til å delta på aftenposten sin miljøkonferanse for å snakke med regnskogsfondet om palmeolje (haha, lang setning!). Jeg tenkte jaja, hvorfor ikke, og så for meg en liten powerpoint foran kanskje 12 tilskuere. Ikveld var det altså tid for konferanse, og lite ante jeg at den fant sted på folketeateret i Oslo med full sal! Herregud, da fikk jeg jammen sjokk da jeg kom ut på scenen, og jeg hadde jo ikke forberedt noe heller. Men jeg tror det gikk veldig fint, publikum lo av spøkene mine og jeg fikk applaus flere ganger, så da sier jeg meg fornøyd 🙂

Jeg har ikke så mange bilder fra selve konferansen, men her ser dere litt. Spennende for en liten frøken som meg!

Ikveld sover jeg hos Anette-Marie, det er viktig at man som venner stiller opp for hverandre når det trengs! Vi har tatt oss et glass med rødvin, tent lys og nå skal vi vel muligens sette på en serie. Vi hadde tradisjon tidligere i år ved å se frikjent sammen, så kanskje vi skal begynne med okkupert?


Skjørt fra nelly her / sko fra nelly  / jakke fra h&m

Vi snakkes senere, om jeg får til å laste opp videobloggen! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg