HVORFOR ER DET SÅ VANSKELIG?


Tidlig på kvelden dro jeg sammen med Joakim og Kaya på tijuana for å spise en suuupergod middag og dessert, og etter måltidet var inntatt ble det kino for min del. Jeg så villmark 2, og HVORFOR kaller de den villmark 2??? Jeg har sett nummer en, og de filmene har jo ingen sammenheng med hverandre overhodet.. Det var en utrolig skuffende film, forresten. Nummer en er en av de beste skrekkfilmene jeg har sett, en så utrolig psykologisk pirrende film som gjør at man ikke aner hva som skjer.. Men denne var alt for typisk, man har sett den så mange ganger før.. Det er nok vanskelig å komme på med noe nytt for en skummel film. 

Meg og min fine Kaya. Toppen min finner dere her. 

Kaya og Joakim <3

Nå skal jeg se litt på tv samtidig som jeg gjør noen treningsøvelser jeg har fått av min PT 🙂 Vi høres i morgen! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg