TIL DEG MED EN GAL KJÆRESTE

Man har jo bare lyst til å være kul, sant. 

Og spessielt som kjæreste.

Jeg vil være en kul kjæreste som er med på fest, aldri blir sjalu, aldri klager og ikke stiller spørsmålstegn ved alt. Problemet er, det går ikke for jeg er helt klin gæren og uansett hvor hardt jeg prøver er ikke min PMS til å kontrollere. Jeg etterforsker, jeg øver på framtidige krangler mens jeg står i dusjen, jeg er vanskelig med vilje fordi jeg kan være det. Men tro meg, det er veldig mange krangler jeg klarer å bite i meg også. Ihvertfall i noen uker, så kommer de plutselig opp igjen “husker du for femten uker siden da du sa at du skulle..”. Jepp, sånn er jeg, og sånn er nok de fleste andre jenter. Og selvfølgelig husker han ikke, for ingen husker vel småting som at han sa en annen jente hadde en fin topp eller at han glemte å ta ned toalettsetet for femten år siden.  Men jeg husker jævlig godt, fordi jeg er psyko. 

Finnes det en pille mot en slik type oppførsel så vil jeg veldig gjerne ha det. Dessverre propper man seg full av p-piller istedenfor og så ender det opp med at man forsterker sin mentale ustabilitet til det maksimale. Det blir jo som å ta en shot med tequila for å bli edru, som å spise potetgull 24/7 for å gå ned i vekt, som å ta LSD før man skal ha muntlig eksamen.. Sånn ca. 

Men jenter der ute, vit at dere ikke er alene! Og gutter ikke minst – vær tålmodige. På innsiden av enhver jente så finnes det noen som kan begå mord, noen som kan brenne ned et hus, noen som kan kutte av et bein og noen som kan løpe 50 km for å finne ut om kjæresten gjør noe feil.

Dere jenter som klarer å bite dette i dere – dere er maskiner. Og til dere gutter som lar det gå, dere er utrolige.  PMS er faen helt forjævlig og de burde starte med sinnemestringskurs for oss som har det i en hard form. Et sinnemestringskurs for oss jenter, og andre menneskearter som for eksempel Justin Bieber som også har PMS. 

Så ha en fin dag da, dere! Hilsen en jente som føler en negativ holdning komme krypende.


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg