JEG VIL LÆRE POLEDANCING

Jeg tror at for å skulle holde seg i form er det viktig å finne en trening man selv liker. Jeg går til personlig trener nå og da, og det er jo helt greit, men ikke akkurat så veldig morsomt og jeg tenker kun når jeg er der “herregud nå trener jeg, dette er så jævlig, håper vi snart er ferdige” og den kneika ser jeg aldri ut til å komme meg over. Da jeg var med på “mitt dansecrew” trente jeg i minst åtte timer per dag uten å tenke over at jeg trente, og slik skal det jo være! Jeg hadde det så gøy og kroppen min ble så fin som den aldri har vært før. Åh, jeg vil tilbake dit..

Derfor tenkte jeg at jeg har lyst til å starte med poledancing. Altså DANCING, ikke fitness helst. Jeg elsker å drive på med det, jeg føler meg sexy og feminin, i tillegg til at jeg får trent. Så, om noen av dere driver med poledancing (eller fitness) i Oslo, ta kontakt med meg på mail [email protected]! Jeg vil trene en dag i uken og aller helst privat. Det hadde vært så gøy 🙂 

.. Fint? Kanskje slik jeg ender opp i framtiden, hehe. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg