ALLE BILDENE FRA SHOOTEN





Her kommer endelig alle bildene fra shooten jeg hadde for litt siden! Jeg elsker virkelig utrykket i bildene og ikke minst så elsker jeg meg selv på disse. Jeg føler man kan se inn i sjelen min på en måte.. Man ser hvem jeg er på innsiden, noe veldig få fotografer får fram i meg. Det er flinke Jostein Wålengen som har stylet meg, Desiree Matsson har tatt bildene og dere kan lese intervjuet til saken her.  Jeg vil virkelig gjøre en lignende shoot flere ganger i løpet av mitt liv, mamma skal henge noen av disse på veggen haha:-)

Og forrsten.. WOW er klokken virkelig så mye!? Her har det gått fort i svingene kan man si, jeg og Robin har ikke vært sammen på en uke (han har reist) så vi glemte oss helt bort å koste på sofaen hele kvelden. Jeg som egentlig satt meg ned for å blogge klokken 19, hehe.. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg