MITT MØTE MED EN KLARSYNT

Jeg tror ikke noen mennesker er direkte synske som at de kan tippe hva lottogevinsten er, men jeg tror enkelte mennesker leser andre så lett og kan fostå situasjoner veldig bra, og dermed “se framtiden” bygd på logikk og lære en mye om seg selv. Så derfor bestemte jeg meg for litt siden for å oppsøke en klarsynt! 

Jeg hadde fått tips om en dame via hun som fikser neglene mine, etterhvert kom altså denne klarsynte hjem til meg. Det var litt merkelig for hun fortalte meg at hun leser i kort og i kaffekopper og jeg tenkte bare herregud, leser framtiden i kaffekoppen du liksom.. Men hun forklarte meg etterhvert at hun gjør jo egentlig ikke det, men det brukes som en veileder for å få folk til å åpne seg, altså slippe ut energien sin. Kanskje litt vanskelig å forklare, men. Slik som det gikk til hjemme hos meg var at jeg trakk tre kort, og mens jeg trakk kortene skulle jeg tenke på hva som er viktig for meg i tiden framover. Jeg følte meg egentlig veldig distansert og lurte på hva i all verden jeg holdte på med, nå har jeg virkelig sett alt for mye på tv tenkte jeg, for dette betyr jo ingenting. Noe hun også merket, for da jeg trakk kortene sa den klarsynte (la oss kalle henne A) til meg at jeg var veldig lukket og ikke slapp noen inn på meg, heller ikke henne. 

Det som skjedde deretter var veldig spesielt. Hun sa ting om meg som jeg for det første aldri har fortalt offentlig, aldri har skrevet noe sted og egentlig aldri fortalt til noen. Det blir jo veldig privat men hun kunne dra fram konkrete hendelser i mitt liv, ting som har skjedd og ting jeg sto midt i der og da. Jeg ble faktisk veldig sjokkert og tenkte at det her kommer jo aldri noen til å tro på, for alle skal jo alltid begynne med logiske forklaringer, meg selv innkludert før jeg opplevde dette. Det som var så sjokkerende var jo hvor detaljerte beskrivelsene hennes var. Så fortalte hun meg at jeg og kjæresten min nettopp hadde fått en kontrakt sammen som gikk ut på jobb og som også handlet om penger og at jeg ikke måtte være nervøs for det, at det kom til å gå bra. At jeg måtte flytte om jeg fikk sjansen bort fra Norge men at hun ser jeg ikke tør. At jeg har mange falske venner i livet mitt, men at det komme til å synes før om en måneds tid (noe som er nå, og det skjedde), og ja masse greier men det der var det minst personlige som jeg også føler for å nevne her. 

Jeg var egenlig mest nervøs for at A skulle ta helt feil og at jeg kom til å sitte i en veldig klein situasjon med en klarsynt hjemme hos meg som hadde bommet totalt, men istedenfor satt jeg der å måtte skjule det enorme sjokket jeg fikk. Jeg fikk mange pekepinner på livet mitt framover som jeg ikke har klart å følge (selvfølgelig..) og da ville visse ting skje, som også har skjedd. Altså jeg fikk konkrete advarsler som jeg ikke orket å bry meg om å følge og hva skjedde? Jo, nettopp det hun fortalte meg. Så det er først nå i det siste jeg har virkelig innsett hvor sant alt var!

Jeg skal definitivt tilbake til henne, og da skal jeg skrive mer og kan også skrive navnet hennes om dere ønsker det 🙂 

3 kommentarer
    1. Har du hatt noe mer kontakt med henne? Hvilke erfaringer har du eventuelt fra senere møter? Hilsen en som egentlig ikke følger bloggen, men googla seg fram til akkurat dette innlegget)

    2. Så inspirerende å lese. Jeg har selv hatt lyst til å oppsøke en spådde, men alltid trodd det verste om annonsene på nettet.
      Jeg hadde satt utrolig stor pris på å få vite navnet hennes og få en opplevelse selv😻🤗❤

      Håper det lar seg gjøre😇🙈😅😍

      Mvh Iselin 💕🌞

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg