MIN STORE KJÆRLIGHET

Jeg trodde helt ærlig talt ikke det var mulig å elske noen så mye som jeg elsker deg. Jeg gleder meg til hver gang vi skal møtes, og jeg må nesten gråte hver gang jeg skal være borte fra deg. Du lyser opp hele mitt liv og jeg kunne ha gjort hva som helst for deg! Om morningen hopper jeg opp fra sengen kun for å se deg, og uansett hvor sint jeg er går det aldri utover deg.

Min lille Charlie, du er den fineste i verden!!!

 

Hver gang jeg har det jævlig kommer han for å trøste meg, han passer alltid på meg like mye som jeg passer på han. Han er min favorittgutt, og mitt verste mareritt er at noen skal skade han.. Trodde ikke man kunne elske et dyr så mye, jeg! Jeg trenger ikke barn i livet mitt, jeg har jo hunden min haha. Barn er ikke min greie, ihvertfall ikke før jeg er gift. Jeg forstår ikke hvorfor barn er så spennende, men er vel bare fordi jeg er så laaaaangt ifra å være på det stadiet i livet mitt personlig. Jeg tenkte før, av en eller annen grunn, at jeg ønsket å være ung mor og heller kunne “leve livet” når barna er ute av huset, men nei jeg innser bare mer og mer hvor mye jeg vil gjøre før jeg har et barn. Hele livet forandrer seg jo da. Så får jeg heller få et barn om lesertallene synker. NEIDA.  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg