VIL DU BLI KJENDIS?

Nå begynner det å bli et par år siden jeg for første gang trykket publiser på denne bloggen. Jeg hadde målet ganske klart allerede da, jeg ville bli en kjent blogger men jeg ante ikke hvordan. Å ha vært meg selv ser ut til å ha funket ganske bra, men jeg startet som 16 år gammel og fra da til nå har jeg gått igjennom mange faser. Man kan si at jeg har provosert meg opp og fram, men jeg har jo aldri gjort det med vilje. Jeg har bare vært en fan av å ta bilder i lite klær og har hatt sterke meninger sånn “naturlig”.

Nå for tiden derimot har jeg vokst opp. Jeg vil jo enda ha en kjent blogg, men jeg vil mye heller være anerkjent enn bare kjent. Det vil si at folk kobler navnet mitt mot noe positivt, og ikke bare masse skandaler eller blottlegging av privatliv. Jeg har jo utallige bilder på telefonen og kameraet mitt hvor kroppen min er on fleek – jeg har en dødsfin rumpe om jeg står i rett vinkel, så om jeg hadde lagt ut et bilde i string? Vel, da hadde også lesertallene steget i taket. Jeg kunne også ha skrevet om alle mine personlige skandaler, hver gang jeg og R har en krangel, eller alt jeg har sett og hørt i denne såkalte kjendisverdenen. Kanskje jeg skulle ha forlovet meg bare på “liksom”? Laget en plan med Robin om hvordan vi skulle skapt mest mye blest? Alt går, og jeg ser mennesker gjøre det hele tiden. Jeg holder meg for god for det, fordi jeg orker ikke å bygge opp min karriere basert på bare tull og tøys, det varer ikke i lengden uansett.

En dag skal jeg gifte meg, en dag skal jeg få barn og en dag kommer alt det til å skje – men skal jeg gjøre det for lesertall? Nei, jeg skal gjøre det for min del. Nå vil jeg holde fokuset på noe bra, jeg vil inspirere 🙂 Alt det der andre? Det får ta slik som livet går sin gang, og ikke for at jeg skal tjene ekstra kroner på annonseklikk. Jeg vet ikke engang om jeg ønsker å blogge den dagen jeg får barn, det får tiden vise. 

Meeeeen om du likevel ønsker noen lette tips, så kan du se på meg fra “jeg vil bli kjendis” på vgtv som vi spilte inn for over ett år siden. Gud, som man har forandret seg. Jeg er med litt ut i programmet. 

men helt ærlig, absolutt alle kan få sine 15 minutters berømmelse, men det handler om å kunne jobbe videre med det å bygge det til en karriere. Da MÅ man være smart, jobbe hardt å ha en egen greie som man kan kjøre hardt på. Jeg ønsker at den greia skal være meg, mine meninger og hva jeg står for, og jeg nekter å la min karriere være avhengig av noe så overfladisk som kroppen min eller menneskene jeg omgås med. Det har jeg vel skjønt det siste året. Jeg er så sterk og uavhengig som menneske, så om jeg vil legge ut lettkledde bilder er det ok, MEN jeg har så mye mer å spille på nå så da trenger ikke å ha det som en “main thing”. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg