OM NATTEN KOMMER TANKENE

Ja hei fra verdens mest ustabile menneske som har sovet to timer natt til idag, sitter våken nå og er vel vitende om at jeg må opp 08:00 i morgen. Jeg begynner å føle meg som superwoman (eller Bill Gates?) for nå trenger jeg bare to timer søvn per natt virker det som. Det har jeg nemlig hørt at Bill Gates også gjorde, tenk alt man får utrettet i løpet av en dag da! Jeg håper nesten det holder seg sånn, haha. Men om noen uker er jeg vel tilbake i mine faste rutiner med 12 timer per natt som absolutte minimum.. 

 

Ellers så jobber jeg for fullt, det er jo mye på gang for tiden.. Jeg skriver mest, egentlig. Det er virkelig deilig for meg å skrive bok, det er så mye jeg får reflektert over som jeg ikke har tenkt nok på tidligere, og mine indre demoner (haha) kommer virkelig fram. Jeg tror det blir en spennende tid! Og det er også derfor jeg ikke får sove, for det er på natten jeg skriver best. 

Jumpsuiten finner dere her / cardigan er en venninne sin.

Nå skal jeg tilbake i workmode! Vi snakkes i morgen honeeeys. 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg