DETTE ER IKKE GREIT


Idag på matbutikken så jeg noe som alltid knuser hjertet mitt litt.. Dyr i små bur. Det stikker vel kanskje litt ekstra ettersom kattene som nå bor hjemme hos mamma og pappa ble kjøpt på en slik dyrebutikk som dette, og at jeg lurer veldig på hvilke skjebner som venter disse hundene. I dyrebutikker kan jo hvem som helst gå inn å kjøpe seg hva som helst, noe som er forferdelig for det er så alt for mange som ikke burde hatt dyr. 

Det viktigste for dyr, og kanskje spesielt en hund er omsorg og kjærlighet. Jeg håper disse små nydelige skapningene kommer til hjem som ønsker dem godt, og som har mulighet til å gi dem trygghet <3 Jeg må personlig bare ikke tenke på det, for jeg kan ikke gjøre noe her.. Hadde jeg bodd i et land hvor de selger hunder og katter i dyrebutikker ville jeg nok ha eid minst 100 stk, og det er jo ikke bra det heller, haha. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg