HVEM ER JEG?

Hei alle sammen! Idag skal vi for første gang siden vi kom hit dra ut å feste.. Men likevel har vi drukket vin her hver eneste dag. Jeg kjenner at kroppen min ikke har det bra som følge av all alkoholen, og til dere som faktisk klarer å jobbe med å feste (min kjæreste innkludert i fjor sommer), dere er syke i hodet, haha. 

Planen tidligere på dagen var å dra på Nikki Beach, men noen ganger når det er snakk om å dra på steder med masse folk får jeg litt panikk. Hele kroppen min slår seg vrang og jeg får høy puls, begynner å stresse og jeg bare.. jeg klarer ikke. Det er så rart, for jeg er jo ikke redd for folk. Jeg hater ikke mennesker, og når jeg først er i de situasjonene går det jo alltid helt fint. Men når jeg ser det for meg før jeg drar dit, masse folk som drikker, tar bilder og snapchatter, høy musikk.. Da vil jeg heller bare låse meg inne å gråte. Av en eller annen grunn. Jeg skulle ønske det ikke var sånn, og nå utover kvelden føler jeg meg helt fin og kunne gjerne ha dratt dit men nå er det for sent. Det er vel fordi jeg er vandt til å ikke kunne gå ut å bare få være “meg”. Alltid på jobb, liksom. Så da leder store sosiale sammenkomster heller til stress enn til hygge.. Det er som om jeg har to personligheter. Den ene siden av meg elsker å være med folk og har verdens beste selvtilitt. Den andre delen av meg er totalt motsatt, og jeg vet aldri hvor jeg har meg selv. Det er så rart..

Men – nå blir det en fin kveld! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg