DA VAR JEG ALENE

 




Jeg har akkurat spist frokost / lunsj og er alene for første gang på over en uke. Mamma og pappa dro hjem til Norge i natt, og familien til Robin blir i skrivende stund kjørt til flyplassen av han. Så, jeg er alene! Selv om jeg har sett fram til å bare ha kjærestetid igjen, så føles det faktisk litt tomt akkurat nå. Jeg kommer til å savne å høre de “voksne” sitte ute å skravle på verandaen etter at vi har lagt oss, jeg kommer til å savne å ha en pappa som kan kjøre over alt slik at vi kan drikke alkohol (hehe).. Og nå ser jeg ikke foreldrene mine mer før til jul! 

Jeg spiste forresten noe av det godeste jeg har smakt igår. Sushi med sprøstekt løk! Den tradisjonen skal jeg føre med meg videre hjem, for herregud så deilig det var.. Så der har dere et lite tips. Min stakkars lille lunsj med noen få babybell og yoghurt virket plutselig ikke så deilig likevel, hehe. Vel vel, nå sjekker jeg værmeldingene her, det er for øyeblikket litt overskyet men skal klarne opp om ca en time, så da benytter jeg tiden til å få svart på litt mail. Planene ellers for dagen er å dra på stranden, sole, bade og kjøre vannscooter 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg