SKAL DET VÆRE LITT SUSHI FOR 10 000 KR?

Omsider er vi hjemme etter en lang dag på Nikki Beach! 




Jeg har alltid lurt på hva en heldag på Nikki Beach kan koste, og ettersom de fleste jeg kjenner som har vært her har blitt påspandert har jeg ikke fått noe klart svar. Jeg er en fan av å betale for meg sjæl (som Ida Wulff sa), og kan dermed fortelle dere hva dere må punge ut med. Altså, vi var der i 7 timer, var to personer som drakk LITT og tre som spiste LITT, i tillegg hadde vi en solseng som ikke lå helt ved bassengkanten – altså litt billigere.. Og jeg tror dagen kostet oss rundt 6000 kr, om ikke enda mer. Det var faktisk ikke så sjokkerende, prisen lå på det samme sist gang vi var på beach club for noen dager siden også.. Det er ikke billig med andre ord, men servicen var i det minste bra men det skulle jo egentlig bare mangle når man nærmest kaster penger i do, haha. Men det er greit å ha opplevd det! Robin mener vi skal tilbake på søndag og jeg sier bare HELL NO. Vi skal ikke dra dit når det er event der, med masse folk å begynne å kjøpe vodka for 2000 kr per flaske. Når man da har fått en liten promille å skal begynne å tøffe seg kan det virkelig gå ille, haha.

Vi så forresten på menyen at man kunne kjøpe sushi for.. wait for it.. 10 000 kr. I tillegg kunne man kjøpe en flaske champagne for 230 000 kr. Om jeg hadde hatt alle pengene i verden ville jeg uansett aldri ha lagt en sånn tullerusk sum på noe så kortvarig! Men hva gjør ikke gutter for å få seg et ligg, liksom.. “Ey jeg har kjøpt sushi til deg for 10 000 kr” da kan man vel knapt si nei, haha. 

Vel, nå er det som sagt siste kvelden med familien her så jeg må ut å være litt sosial! 🙂 


 

Ps: blogg.no ødelegger kvaliteten på bildene, noe som er veldig synd.. Fine bilder og god kvalitet er viktig for meg på bloggen! Ps 2: Veldig kult å få en offentlig uttalelse fra AUF-lederen som gir meg skryt! Deeet hadde aldri folk trodd om rosabloggern deres, vettu. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg