NIKKI BEACH NESTE!

Hei dere! Jeg våknet for en stund siden og har akkurat gjort meg klar for en dag på Nikki Beach med Robin og Felix! Familiene våre reiser hjem imorgen så da er det bare meg og kjæresten den siste uka, så vi får bruke denne dagen på noe ordentlig gøy. Jeg ser for meg god mat, drinker og musikk for oss “barna”, så kan de voksne gjøre noe de vil. Jeg har aldri vært på Nikki Beach men jeg har jo hørt masse om det, så det skal bli kult å se om det lever opp til forventningene! :)

Vi høres senere ikveld med bilder osv. Glad i dere, og takk for så mange fine kommentarer / mailer de siste dagene! Det varmer hjertet mitt. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg