NÅR LIVET FØLES BRA


En ny dag har startet her i Spania, og jeg kunne ikke vært mer lykkelig over det. Jeg tenker tilbake på min lille leilighet i Oslo og kulden som venter oss, det er så store kontraster fra her og hva et varmt klima gjør med humøret mitt. Jeg nyter hvert sekund av tilværelsen her! Dessuten har vi jo så god tid, vi skal være her i sammenlagt to uker, så jeg føler ikke på tidspresset man alltid har på ferie. Sist gang jeg hadde ferie i 14 dager var USA 2013, så det var virkelig på tide!

I går natt kom jo moren til Robin hit, og møtet mellom henne og foreldrene mine kunne ikke ha gått bedre! De klikket med den gang og vi satt oppe i flere timer og bare snakket. I dag har mamma og moren til Robin vært alene en stund også, og det er ikke noe problemer med språket heller. 

Idag er planen tivoli world! Der har jeg ikke vært før, så det blir spennende å se hva spania har å by på av fart og spenning. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg