DET KULESTE DU KAN BESTILLE PÅ NETT

Jeg kan sitte helt SYKT lenge på internett i alle mulige rare kriker og kroker kun for å lete opp ting jeg ønsker meg. Og nei, dette er ikke enda en av de kjedelige nelly-collagene alle slenger ut for å tjene penger, dette er ting jeg ønsker meg uten noen baktanke, haha.. Ikke misforstå, for ting på nelly kan også være sinnsykt fine men jeg tviler på at alle bloggere i norge kun ønsker seg ting derfra. Det finnes jo mye som er mer spennende der ute, og her er noe av det!


1. Puter finner dere her / 2. Bildet til veggen finner dere her / 3. Skal til iphone 6 her / 4. Skal til iphone 6 her. 


1. Kopp med chanel-print her / 2. Jakke med chanel-motiv her / 3. Topp her / 4. Kaffekopp (?) her.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg