HVORDAN HAVNET JEG HER?

Endelig er jeg hjemme etter en helt sinnsykt lang dag med innspilling av reklamefilm! Takk til alle som var med idag og gjorde min første opplevelse på et så stort sett til en så fin opplevelse:) En av de som hadde ideen til reklamefilmen er fra Harstad og ett år eldre enn meg, og han laget faktisk mitt første bloggdesign. Sykt at vi begge to, så mange år etter, nå er her i oslo og begge gjør det vi drømte om.. Det er rart hvordan livet utvikler seg noen ganger.


Det som gjenstår for dagen er å levere Charlie til Marte, pakke vesken, rydde litt og prøve å planlegge hva jeg må få gjort av jobb når jeg er borte. Og så… Så er det FRI!! Spania here I come!

Tusen takk til fine Joakim for bildene! 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg