DETTE ER NOE AV DET STØRSTE JEG HAR GJORT!

Idag er jeg med på noe virkelig stort, jeg skal nemlig spille inn min første reklamefilm!

Det føles helt sinnsykt å være på et sett med så utrolig mange mennesker som ser på meg og forventer at jeg skal prestere å gjøre en god jobb. Dette er jo første gang jeg spiller en rolle, men heldigvis spiller jeg meg selv, haha.. Noe som er vanskeligere enn man skulle tro. Altså, TENK at jeg er her? At jeg har kommet hit? Det er jo bare helt sinnsykt forbanna utrolig amazing. Kliper meg i armen.

En venninne av meg sa igår at jeg skulle ha sett en film som 15-åring over hvordan livet mitt kom til å utvikle seg de kommende fem årene, da hadde jeg nok ikke vært deppa nå. She was right, og bipolare meg er back on track idag med topp humør, haha. Er det en ting som er enormt viktig for meg, så er det å kunne prestere på jobb. Uansett hvordan man har det ellers i hverdagen må man alltid være profesjonell, for jeg vet hvor mange som ønsker å være i min posisjon.. 



Det er nesten 30 folk som jobber med denne, og vi har til og med stuntmann på plass. Jeg vet ikke helt 100% når denne kommer ut, men så klart får dere vite før noen andre.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg