JEG FØLER MEG MISLYKKET


Idag har vært en kjip dag for å si det rett ut. Enkelte dager er det bare sånn, og jeg får noen ganger “kick” hvor alt bare føles helt forjævlig, og idag har absolutt vært slik. Jeg føler meg vel mest bare sliten akkurat nå.. Sliten av å være sint. Jeg føler meg mislykket i livet, og det er en følelse jeg tror mange kjenner på uansett hvor bra man gjør det. Jeg føler meg som en elendig blogger.. Jeg har liksom ikke motivasjon, og det er ærlig fordi jeg føler meg så stygg. Jeg har så lav selvtilitt at jeg knapt orker å ta bilder av meg selv, og det er flaut å skrive, men slik er det. Å dra ut på byen for eksempel er et mareritt for meg, fordi jeg går rundt å føler meg utilpass. Jeg føler alle tenker på meg som en fiasko. Det er rart hvordan man kan få slike negative tanker når man egentlig har et fint liv, og jeg skammer meg over dem. På tirsdag reiser jeg heldigvis på ferie, og jeg håper / tror at motivasjonen kommer til å løfte seg opp der. Jeg trenger virkelig den reisen.


Uansett, for å få en litt bedre kveld inviterte jeg min venninne Joanna over for å kose med hunden og slappe av, kun oss to. Det var godt å ha noen her som man kan snakke med om både overfladiske ting, men også viktigere ting. Joanna er ekstremt sterk og en veldig god venninne som har opplevd masse jeg kan relatere meg til, og jeg er heldig som har de venninne som jeg har. De står ved min side igjennom tykt og tynt, og jeg elsker dem for det. Jeg er ikke alltid så lett å holde ut med.

 

Fine Joanna <3

Nå satser vi på nytt inn i siste halvdel av 2015, og så håper jeg på at denne gangen blir det perfekt. Nå skal jeg bygge meg opp igjen og være så sterk som jeg kan være 🙂 I morgen skal jeg spille inn min første reklamefilm (!), og i studio går det veldig fint om dagen. Jeg digger min neste låt. Så jeg får prøve å legge fokust på det, mennesker som vil meg bra, og ikke minst å elske meg selv. Der har jeg en bit å gå, og jeg hadde virkelig trodd at ved denne alderen skulle jeg klare det. Vi prøver på nytt! 


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg