VI HAR ALLE SLIKE DAGER

Ting som irriterte meg idag:

– Jeg var med på en direktesending hos NRK som handlet om forbrukermakt. Jeg fikk beskjed om å sminke meg i forkant så jeg brukte litt tid på det og ble veldig fornøyd, stresset som en gal for å rekke det men når jeg kommer fram blir jeg sminket likevel mot min vilje og hele nese-contouren min ble ødelagt. Jeg hater når makeupartister skal røre nesesminken min!

– Jeg var i en debatt med lederen fra framtiden i våre hender og jeg følte han automatisk så på meg som litt dum / mindre klok enn han. Jeg er absolutt mindre klok enn han på visse ting, for jeg dedikerer ikke hele livet eller yrket mitt til temaet på samme måte som han. Men oppsumert gikk jeg fra debatten og var litt lei meg, men det får man tåle regner jeg med..

– Charlie tisset I SOFAEN! Ja, det er absolutt noe man må tåle med en valp i hus men det er så klart litt irriterende likevel. To sekunder etter bæsjer han på gulvteppet i stua.

– Beina mine stinker. Jeg har aldri luktet tåfis før men gud, nå gjør jeg det.

– Jeg har mensen. Å ikke kunne ha spontan kjærestekos gjør meg forbanna, haha. Altså man kan jo kose men dere skjønner vel hva jeg mener. 

– Vi har ikke mer melk hjemme 🙁 Og jeg har en regel om å kun kjøpe to melkepakker i uka. Tortur.

– Jeg holder på å få to visdomstenner som gjør vondt. 

– Min gode venninne Fetisha stikker snart på en jorden-rundt-reise som vil vare i 6 måneder. Det blir noen kjedelige måneder og det gjør vondt å tenke på. 


Men takk gud, det finnes så mange flere positive ting!

– Det var veldig trivelig å møte programlederne på NRK, som også jobber i mp3. Fine folk!

– Jeg og Charlie hadde en fantastisk lekerunde ute, og nå koser han seg voldsomt i eget selskap med en liten leke han har. I tillegg tisset han med en gang vi gikk ut og da blir jeg alltid så utrolig letta og gir han masse godbiter. Da blir vi jo begge glade!

– En venninne trodde hun mistet mobilen sin igår og hun er av den typen som alltid mister mobilen sin, da ble det liksom ekstra trist. Men så viste det seg at JEG hadde den! Da ble hun så glad, og det gjorde meg også glad.

– Robin ringte bare for å si at han elsker meg. Han sier forøvrig fine ting ofte men det ble en ekstra fin trikketur hjem,

– Jeg skal snart i studio og ba til gud om at produsenten min skulle være forsinket, noe han ble! Woho, tid til å blogge! Og så elsker jeg å være i studio, den nye sangen blir SÅ JÆVLIG BRA. 

– Jeg har fått kontakt med røde kors og skal få jobbe frivillig med asylsøkere. Gleder meg!

– Jeg møtte flere blogglesere idag, og en av de jeg møtte ble så glad at hun begynte å gråte. Da gråter jeg som regel en skvett på kvelden når jeg innser hva som faktisk skjedde, fordi jeg blir så glad altså.

– Fikk blomster hos Robin. Charlie ødela de, men det gjorde ikke så mye for her er det defintiivt tanken som teller.

– Jeg får sove med han jeg elsker ikveld, og hver kveld. Og vi reiser på kjæresteferie på tirsdag og blir borte i to uker. Halleluja. 

– OG dere, så klart <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg