BABY ER HJEMME IGJEN!

Jeg har akkurat fikset meg og snart skal jeg, Marte, Fetisha og Joakim på en middag! Kjendizmiddag. Neida, men vi skal til en venn som alltid arrangerer så trivelige middagsselskaper med flere retter, gode samtaler og god drikke. Jeg har lært utrolig mye av den gjengen om kultur, litteratur og politikk, jeg får alltid en haug med blogginspirasjon! 

 

Forresteeeeen! Idag kom Charlie hjem! Han har vært hos Marte i noen netter fordi jeg har vært med på 4-stjerners middag. Marte skal også passe på han i Spania så det er jo greit at de blir litt kjent, men nå er han endelig hjemme igjen. Søteste lille babyen som jeg er så glad i ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg