Idag filmer vi 4-stjerners hjemme hos meg! Krise!

I dag filmer vi 4-stjerners middag hjemme hos meg, og da er det opptak fra tidlig morgen til sent på kvelden. Jeg har få pauser men jeg rakk heldigvis å komme innom her for å si hei til dere!


Åh, dette er så skremmende for meg som aldri lager mat, men nå har jeg bare hoppet ut i det og dessert + forrett står allerede klart, så nå gjelder det bare å skape en god atmosfære her for gjestene når de kommer.. DET er jo det vanskeligste, å skulle underholde tre mennesker jeg ikke kjenner slik at de føler seg som hjemme hos meg.. Nå fikk jeg akkurat vite hva de andre har gjettet på at jeg skulle servere, så det var jo gøy. Gleder meg til å få se dette på tv!

 Vel, de andre dagene kommer til å gå som en lek etter dette! Da skal jeg bare være gjest å nyte maten de andre serverer. Dere får ønske meg masse lykke til!

Og dere? I morgen skal jeg gjøre noe av det sykeste jeg kommer til å gjøre i hele mitt liv.. Det har ingenting med dette å gjøre, men woooow så kult det blir. Jeg oppdaterer dere i morgen rundt 16, og da får dere vite alt! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg