HELLO STOCKHOLM AND OG EN NY LOOK!


Jeg kom meg til Stockholm! Syke greier med tanke på formen min, men her er jeg. Nesten stolt over meg selv som kriger på sånn, haha. Min venn og makeupartist Stephan Øien skulle ha et event her fordi han er internasjonal makeupartist for Isadora, og ettersom han har stilt så mye opp for meg stiller jeg også opp her. Med på lasset er også min frisørvenninne Fetisha og fotograf-venn Joakim, og vi har det supermorsomt!

 

Fordi jeg har en frisør med meg på laget fikk jeg testet ut en ny look på håret, såkalt “wetlook”. Veldig uvant, men jeg elsker det. Jeg har nesten alltid håret ned i ansiktet, kanskje fordi jeg tidligere hadde komplekser over min store panne. Nå elsker jeg at jeg har en litt sånn “alien-look” og at jeg ikke trenger å tupere håret mitt, hehe. Man må lære seg å elske det man “hater” ved seg selv.. Og det gjør jeg nå, så kanskje jeg skal begynne å variere litt hårfrisyrer.

 


Vi har ihvertfall gjort oss ferdig på eventet og minglet litt med flere svenske bloggere, og for meg som er totalt innsatt i den svenske bloggverden var det veldig hyggelig. I tillegg sminket Stephan meg litt framfor publikum og jeg presterte å rape, håper ingen hørte det, haha.. 




Jeg er ihvertfall på plass på hotellrommet igjen fordi jeg trenger å slappe av, jeg MÅ bli frisk nå.. Jeg er så leeei!!!! Haha jeg hater å klage over dette, men nå har jeg vært syk i to uker og må bruke en natt i stockholm inne på hotellrommet.. Det kommer vel flere muligheter og Stockholm er ikke SÅ langt unna, tross alt. Så planen min er å sovne om ikke lenge, stå opp tidlig, gjøre unna jobb som jeg har utsatt og komme meg hjem til mitt kjære Oslo igjen. Jeg elsker Oslo! Flyet hjem går runt 16 så vi har noen timer her i byen først 🙂 



De fleste bildene i innlegget er tatt av Joakim Kleven og kjolen finner dere her.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg