jeg går mot lysere tider

reklamelenke

Jeg sitter hjemme alene, hører på regnet og leser i en ny bok. Jeg har bestilt pizza fra dominos som blir kveldsmaten min – jeg ELSKER virkelig den pizzaen, og dessertene er fantastisk. Det kommer til å bli farlig for meg etterhvert.. Ellers føler jeg at formen begynner å ta seg litt opp. Endelig! Det virker som om absolutt alle jeg kjenner er forkjølet for tiden, jeg var på et møte tidligere idag hvor faktisk alle var i dårlig form. Så om jeg slapper ordentlig av idag, så snur det forhåpentligvis til i morgen 🙂 

Dagens selfie! Hehe. Kjolen min finner dere her.

Forresten, på fanpagen min har jeg en veldig bra konkurranse akkurat nå! Sjekk den ut HER. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg