dette er hva man gjør hjemme hos meg

Jeg er med min venninne Fetisha hos meg, vi har spist burger fra Illegal og stått litt på hver vår classy walk, haha. Det er altså hva man gjør om man er på besøk hos meg! det er så gøy, og Fetisha fikk det til etter et par minutter så nå vil hun at vi skal gå ut å stå litt på det. Vi har sett gamle episoder av “total blackout” på youtube, så når vi er ferdig med en episode her skal vi gå ut i bakgården og øve litt, hehe 🙂 

 

Hehe, ikke så lett det her i starten, nei…Min fine venninne!! Gruer meg sånn til hun skal reise jorda rundt snart 🙁 


Og forresten, om dere er vegetarianere, burde dere dra på illegal burger! Det er et utrolig godt utvalg av burgere der, og jeg liker alle sammen. Så dette har blitt vår lunsj / middag / kvelds idag! 

Nå er det tid for å rulle litt rundt ute! Snakkes litt senere, dere. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg