For en syk forandring vi har hatt!

Vi jentene (jeg, Amanda og Anne-Sofie) snakket om at det er over 3 år siden vi var i Tromsø sammen sist, og som den bloggeren jeg er har jeg så klart dokumentert den turen slik at hele offentligheten kan nyte det! Nå i 2015 er vi i Tromsø og oppfører oss rolig og respektabelt (hehe), mens i 2012 var det ikke helt samme greia. La oss ta en fest vi hadde som eksempel.. Anne-Sofie sloss nesten med en kjent blogger (ikke meg), det var samtlige på festen vi var på som holdte på å ramle ut fra balkongen som IKKE var i første etasje og en person falt faktisk utenfor, sko ble kastet i hodene på hverandre og vi satt oppe en hel natt og kranglet over telefonen med folk i Harstad..

Jeg og Anne-Sofie hadde tydeligvis nettopp oppdager selvbruning også.. 


Ja, akkurat… Ikke greit å nettopp ha begynt å få sponset selftan skjønner jeg! 

Jeg var IKKE vegetarianer..

Om natta sov jeg med en oppblåsbar sexdukke av en eller annen grunn. Glad snapchat ikke fantes da. 


.. Men jeg var heldig, for noen lå her i gangen og spydde.


I tillegg var jeg på en photoshoot og kunne ikke ha posert værre for fem flate øre, det her er det verste jeg har sett. Flink fotograf, men HERREGUD for en dårlig modell.

Jeg kan trygt si at jeg, og de andre jentene, har blitt mye mer rolig med årene. Jeg har alltid delt det meste med dere, og det er jeg så glad for.. Både på godt og vondt. Det er kanskje rart å si men jeg føler faktsik at jeg har festet meg ferdig, jeg ønsker meg alltid bare hjem når jeg er på byen. Jeg elsker å danse å møte venner, men jeg synes det er kult i maks en time liksom. Det gjør meg kanskje kjedelig, men jeg brukte 3 år i Harstad på å være ute lenge, feste, være gal, være med mange etc, men slik er det jo ikke nå. Og det er jeg glad for 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg