en dag nærmere slutten

reklamelenke

Den fredagsfølelsen..

Jeg sitter her og tripper av glede. Noen ganger får jeg et ekstremt kick som bare sier meg at livet er bra. For hvert sekund som går er vi et sekund nærmere døden, haha.. Jeg har en del barbariske tanker på den måten, og jeg pleier å si hver kveld før jeg sovner “nå er jeg en dag nærmere å dø”. Kanskje ikke den triveligste peptalken å få på kvelden, men det er jo sant! Vi skal alle dø, vi burde elske oss selv. Jeg er glad jeg tenker på den måten, og at jeg virkelig har innsett at livet ikke er en permanent greie. Det har fått meg til å gi litt mer faen i alt som ikke betyr noe, og det har også fått meg til å kjempe igjennom tunge stunder.


Solbriller fra rayban. 

Jeg har vært på spring store deler av dagen, og nå sitter jeg på starbucks og nyter at det er fredag. Hva denne kvelden vil bringe aner jeg ikke, men alt jeg vet er at jeg skal ta vare på den. Observere, og nyte. Det er det livet handler om, ikke sant? (hver gang jeg skriver “ikke sant” får jeg Robin sin stemme i hodet som sier “ikke sant?” på skikkelig dårlig norsk. Han er så sexy-cute).

 Veske og sko fra Louis Vuitton / (reklamelenke) bukse fra NLY TREND 

Jeg blogger mer til dere ikveld, og fram til da – nyt livet! Virkelig! 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg