dette gjør meg glad


Åh, hvor fin er ikke denne? Jhonatan, også kalt kjendistegneren har tegnet et av mine favorittbilder av meg selv. Så sinnsykt flink! Jeg blir alltid så glad når tegninger av meg dukker opp i mailen. Spessielt på en dag som denne hvor jeg drukner i jobb og ting jeg må ta tak i, da er dette en stor opptur! Jeg skal også få presset inn en treningsøkt idag, gotta work that boootey. Haha, nekter å innse at jeg aldri kommer til å få stor rumpe..

Jeg har forresten fått noe sykt kult idag.. Jeg viser dere senere! 🙂 Dere kommer til å digge det, tror jeg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg