mitt forbilde

Jeg er ikke akkurat vanskelig å overtale, så nå blir det et par drinker på tijuana! Jeg drar dit med en baktanke om å spise deres himmelske dessert, for gud altså.. Jeg har gått opp 5 kg på to måneder men det er jo så forbanna verdt det 😉

Jeg slenger med et bilde av meg og Kristin fra her om dagen da vi var på en bloggjobb. Hun er så herlig, den dama der. Enhver som møter henne blir totalt blåst av banen i beundring, hun er så varm og oppmerksom mot alle.. Man føler seg virkelig sett og hørt når man prater med henne, samtidig som hun gir av seg selv. Nå må jeg gi meg før det blir for mye, men kan man noen sinne få for mange komplimenter..? Ikke om man er Kristin, ihvertfall!

(i følge forbrukerombudet skulle lure så har ikke Kristin betalt meg for å skrive dette, he he)

 Skjørtet mitt er fra urban og toppen er fra nelly her. (reklamelenke)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg