på vei til arendal

Hei dere! Av alle steder man kan dra til og av alle ting man kan gjøre på en fredag, er jeg faktisk på vei til Arendal for å snakke om palmeolje. Jepp, dere hørte riktig! Det er jo veldig gøy at jeg får mulighet til å snakke om noe så viktig, så derfor valgte jeg å ta turen. Om du befinner deg i Arendal idag, kan du lese mer om arrangemanget HER <3 Kom gjere å se på, jeg stiller så klart opp til bilder / klem / en prat 🙂

Om vi ikke sees der, så oppdaterer jeg dere likevel her ikveld!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg