man kan alltids snu humøret

Vet dere, tankesett gjør alt. Ja, jeg knuste iphonen min idag. Ja jeg ser konstant bakrusa ut fordi jeg sover for lite. Ja panna mi kommer aldri til å bli mindre. Jeg kommer aldri til å bli over 1.59 og kommer alltid til å få høre “OJ du var lav!” og jeg kommer heller aldri til å få langt hår. Mellomrom mellom lårene mine har jeg heller ikke lengre, MEN WHO CARES, jeg er ganske kul og jeg skal faktisk på ferie igjen i september! Som egentlig hele innlegget skulle handle om, hehe. Ble bare litt revet med her. Det er så lett for meg at når det først skjer en litt kjip ting så blir jeg totalt nedbrutt av alle små filleting som ikke betyr noe.

Da jeg var liten dro jeg noen sommere til et stort hus i Spania med familien, hvor vi har egen tennisbane, eget basseng, mange soverom og fantastisk utsikt. Huset ligger rett over småbyen Mijas, og er ikke langt unna Marbella og Puerto Banus. Der skal jeg være i to uker og ikke gjøre annet enn å leve livet. Og med leve livet mener jeg sove lenge, plaske i bassenget, spille tennis og kose meg med min fine familie

Jeg gleder meg så mye, her har jeg jo ikke vært på flere år! Dessuten er det jo litt ekstra deilig å stikke fra norge når temperaturene her synker, å være i Norge i august er helt perfekt for da er det jo så fint vær! Ettersom jeg ikke har kommentarfelt lengre så blir det vanskelig for dere å gi meg tips, men jeg vil veldig gjerne høre likevel. Så om du har vært i marbella / puerto banus / fuengirola og har noe jeg burde få med meg, legg gjerne igjen en kommentar på fanpagen min her. Der svarer jeg også direkte 🙂 

Klem i fleng fra meg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg