flaks varer ikke lenge

Jeg har mistet min iphone i bakken flere ganger enn jeg kan telle på to hender, men på mirakuløst vis har den klart seg bra. Slik flaks har jeg jeg aldri med noen ting, så dette kunne så klart ikke vare.. Nå ser telefonen min slik ut:

Så jeg har nettopp vært og kjøpt meg en ny iphone 6.. Det er så sure penger å bruke, men sånn er livet noen ganger. Nå sier jeg til meg selv at jeg skal vokte telefonen som om den var mitt liv, men jeg passer jo ikke særlig godt på livet mitt (eller i det minste blodsukkeret mitt) heller, så jeg får heller vokte telefonen som om det var… Ja, hva tar jeg godt vare på egentlig? Silikonpuppene mine? Ja, noe sånt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg