litt nytt i leiligheten


Det var så utrolig digg å få opp den nye hylla idag! Er det en ting jeg har trengt mer av i leiligheten min, så var det oppbevaring. Nå som både garderobe og en ny hylle er på plass føles det endelig ut som om jeg begynner å få litt system på ting. Rot rundt en gir jo også rot i tankene..

Ellers elsker jeg å bare være hjemme i min fine lille leilighet! Jeg har virkelig hatt en sykt koselig sommer, men aller mest setter jeg nok pris på dagene hvor jeg bare kan slappe av her uten noe stress – det er sommerferie for meg (haha hilsen frøken tragisk person..). Nå som jeg har gjort mine gjøremål for dagen ser jeg fram til å bare stupe ned i senga, min ubehagelige lille seng som jeg sover så godt i. Vi høres imorgen! God natt

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg