tanker om tiden

Idag er det klart for helvette på jord.. nemlig IKEA. Jeg skal egentlig bare kjøpe en hylle men vet jeg kommer hjem med sikkert 150 duftelys i tillegg. Men endelig begynner leiligheten min å bli slik jeg vil ha den! Det er sykt å tenke på at jeg har skapt meg et eget hjem, at jeg faktisk er voksen nå og (forhåpentligvis) aldri skal bo hos mamma og pappa igjen. Noen ganger slår den tanken meg, og tiden har virkelig gått for fort – men jeg har vel enda mine beste år igjen, regner jeg med. Forresten, jeg viser dere bilder av leiligheten min senere, endelig! Skal ha vaskehjelp idag, hun har vært på ferie så det blir digg å ha henne tilbake en gang i uken. Jeg vet mange synes det er rart at jeg som er ung og frisk får hjelp, men hvorfor ikke.. Det er jo deilig å ikke bruke all sin ledige tid på å vaske.

Jeg fikk et søtt lite bilde fra Anette og Tina igår, fra første gang jeg var på overnatting for snart to år siden. Når vi nå snakker om at tiden flyr..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg