jeg får det som jeg vil

Jeg er tilbake i godformen igjen, som dere kanskje ser:

 

Jeg bare tulla folkens, det er et gammelt bilde:P Hehe neida, humoren min er enda på bånn, noe som kanskje tilsvarer at jeg ikke er helt frisk enda. Men formen min er iallfall bedre enn den var igår, såpass mye bedre at jeg har energi til å komme meg ut av huset og ha det litt hyggelig! Ikveld har jeg invitert til et aldri så lite mini-vorspiel hos meg før vi stikker videre ut på byen. For gjett hva?! Mine bønner har blitt hørt, og det er oldschool musikk som spilles på stratos ikveld! Jeg gleder meg til å riste på rumpa til gamle hits av beyonce, kelis og hele gjengen.

Dere vet når man egentlig bare burde stresse igjennom alt slik at man får tid til det man egentlig burde gjøre? Men… Så bestemmer man seg for at “neh, jeg kan jo bare sjekke instagram, tar 2 minutter” og 2 timer senere sitter du der med telefonen i hånda, du har lastet ned et nytt spill, fått en brevvenn og lært deg kinesisk. Sånn ca. Alt annet bare for å slippe å gjøre det man egentlig skal. Så nå må jeg kaste meg rundt her, og faktisk få ryddet opp i rottereiret som jeg kaller et hjem!

Vi sees på byen da! Bare se etter dette her, så finner dere meg nok:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg