jeg takler det ikke

Jeg har hatt det så sykt fett de siste dagene at bloggen desverre har gått litt til siden. KØDDA! Jeg er syk, og gjør ikke annet enn å rulle fram og tilbake i sofaen, se på serier og spise masse mat. Da jeg enda gikk på skolen elsket jeg å være syk. Da lå jeg i stua med pleddet på meg og kunne bare “bestille” den maten jeg måtte ønske via mamma, men nå spiser jeg tørre polarbrød og snakker til meg selv.

Når man er blogger og det er den eneste jobben man har, kan det fort bli ensomt om man ikke har andre prosjekter på siden. Jeg har vært så heldig å hatt både tv og musikk opp igjennom og alltid nok å sette fingrene i, og jeg er enda under kontrakter og kommer til å jobbe med begge deler resten av året og sikkert en god stund framover. MEN akkurat nå har alle sommerferie, og da står det også stille for min del om jeg ikke finner på noe selv.. Jeg har akkurat begynt med noe nytt, jeg jobber med å designe min egen extensionskolleksjon! Det er en veldig spennende prosess, det er gøy å få skapt noe eget og jeg vet akkurat hva jeg vil ha. Dette er ikke bare noe snakk som aldri blir av, for jeg hadde aldri nevnt det på bloggen om jeg ikke var 100% sikker. Det er på gang, liksom! Så jeg har brukt ettermiddagen på diverse sminkegrupper på facebook for å diskutere med andre jenter der om hva de ønsker seg på markedet. Dette blir gøy, og jeg gleder meg til å gi dere clips til en god pris, masse hår i en pakke og et bredt utvalg av farger 🙂

Partyhatten er så klart på når man er syk, vettøø.. Et levende bevis på at jeg ikke takler å være syk.

Ønsk meg god bedring, og så snakkes vi heller imorgen når jeg er 100% i form igjen <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg