dette er min humor

Jeg vet ikke om det er jeg som har fryktelig dårlig humor, men jeg tenkte å dele et par bilder jeg ler HØYT av. Samme om jeg sitter på trikken, går alene ute, sitter i stua eller er på fest. Jeg ser kanskje gal ut, men herregud.. DELER VI HUMOR!? La oss bli venner, da



















 

 

Denne videoen må jeg bare slenge med på slutten. Tror jeg har sett den 50 ganger på rad, det er mulig jeg er avhengig.. Hos meg må jeg se den to ganger på rad for å få lyd på slutten, så mitt tips er som følger : se den like gjerne en milion ganger!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg