første gang jeg er fornøyd med..

Etter å ha brukt en god halvtime på å legge et nytt lag med sminke er jeg nå klar for å dra ut døren! Er for en gangs skyld veldig fornøyd med brynene mine, det tror jeg aldri har skjedd før. Eller jo, samme dag som jeg har fikset de hos profesjonelle kan det være jeg føler meg bra, men nå tror jeg endelig jeg har kommet til det punktet hvor brynene holder seg fine en stund. Jeg har jo hår hele veien, og det føles digg!

Vi starter med førfest hos Marte, så får vi se hvor kvelden ender. Jeg blir sikkert overtalt til byen, haha.. Kanskje vi sees ute, og om ikke så snakkes vi her i morgen! 🙂 Stor klem!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg