jeg smiler og livet smiler

annonser

Topp fra nelly / bukse fra bik bok by lene orvik.

Jeg elsker sommerdager som dette! Spontane, og fulle av glede. Anne-Sofie har kommet til Oslo, og planen var egentlig kino.. Men vi tok like godt noen drinker og nå sitter vi hjemme hos meg med noen glass vin. Så her tror jeg vi blir resten av kvelden! Jeg vil ikke dra ut idag, selv om det er til litt missnøye fra resten av gjengen her. What can I say, er ikke så stor fan av å være på byen.. Selv om jeg blir oppfattet som kjedelig for det.

Jeg er veldig glad i livet om dagen, og jeg elsker Oslo. Er så glad for at jeg flyttet hit <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg