en bloggers verste mareritt

Lenkene er reklamelenker.

Hei sveis! (del 2 av ting jeg skriver på bloggen men aldri sier i virkeligheten, haha..). Håper denne sommerdagen behandler dere fint! Selv er jeg i full sving med mine daglige gjøremål, og kom for litt siden inn døra etter en hyggelig lunsj på olivia. Jeg skeiet ut og bestilte sjokoladefondant, men en gang i blandt er jo tross alt lov, er det ikke? Man må jo få feire litt når Oslo byr på helt OK vær!

Jeg var på lunsj med min venninne Camilla som oppdaterte meg på hva hun har gjort den siste tiden, den jenta der lever virkelig livet og det er alltid gøy å høre på for en førtids-pensjonist som meg selv 🙂 Det begynner faktisk å bli et par måneder siden vi så hverandre sist, så dette var virkelig på tide! Og jammen stilte hun ikke opp på et bloggbilde også, det er ikke hver dag venner er med på det.

På vår lille lunsjdate hadde jeg på meg min nye kjole, som dere ser på bildet under her:

Jeg liker den veldig godt, og jeg hadde savnet et par enkle sommerkjoler i garderoben – jeg solgte jo unna det meste for litt siden og hadde ikke akkurat kjoler som egnet seg før klokken 23, og uten noe alkohol i blodet, haha. Men denne er bra! Dere finner den her. Nå som jeg først er igang kan jeg jo like gjerne vise dere noe av det jeg har kjøpt og bestilt i det siste. Fikk ikke til å ta bilde av alt på grunn av det teite fokuset på kameraet mitt, så resten av plaggene vil komme i vanlige outfit-poster etterhvert.


Jeg har fått helt hekta på topper som viser litt mage i det siste, samtidig som jeg elsker både hvitt og blonder. Det går alltid igjen i min garderobe! Denne kommer nok til å bli brukt flittig både i hverdagen, men også til fest. Du finner den her.

Denne t-skjorten ser helt forferdelig merkelig ut på bildet jeg har tatt her, men den er SÅ fin, men desverre ikke like fin til meg. Jeg har for store pupper for den, enkelt og greit. Men om du er litt flatere, så er den nok utrolig fin på! Dere kan jo sjekke ut modellen på hjemmesiden. Det var synd at det ble sånn for dette var nok plagget jeg hadde gledet meg mest til å bruke, men nå får jeg heller gi det bort til en venninne. Du finner den her.

Litt smågreier må man jo alltids ha! Min favorittparfyme fra ralph lauren (nr 2) og bastise tørshampoo med volumeffekt kjøpte jeg på kicks / steen & strøm. Armbåndet fra michael kors finner dere her, og solbrillene fra cheap monday finner dere her. Igjen, jeg beklager det dårlige bildet på grunn av fokuset på kameraet. En bloggers verste mareritt utenom vind i håret, det der.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg