mitt nydelige hjem

 – Rart at et så nydelig sted kan skjule så mange triste historier  –

 

Hei fine du!

Igår kveld dro jeg, Anne-Sofie og Stine Mari på kino for å se “paper towns”. Jeg liker egentlig ikke den typen film (veldig klisje kjærlighet), men ettersom den stort sett har fått gode kritikker forventet jeg likevel en god filmopplevelse. Men desverre ble jeg ganske skuffet.. Den var så utrolig basic og uten noe særlig høydepunkt. Vi alle vet jo at high school bare er en gang, du må leve livet, ta vare på vennene dine.. Og det handlet også filmen om. Vi alle jentene var enige, men men – kino er koselig uansett! Om dere liker Cara kan den være verdt en titt, selv om hun ikke var så veldig mye med i filmen.

Etter at filmen var over tok vi oss en liten kjøretur rundt alle mulige kriker og kroker av Harstad. Vi sjekket ut utkikkspunkter og hus, snakket om fortid og framtid.. Det var veldig koselig å bare glemme tiden litt sammen med herlige venninner som jeg er så glad i Dessuten er Harstad utrolig nydelig, og spessielt når midnattsolen titter fram. Jeg har reist mye, men aldri har jeg sett et sted som er like vakkert. Alle burde virkelig oppleve nord-norge en gang i løpet av sitt liv.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg